Ennyien böngésznek most

Innen böngésznek most

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Colmath: Egyelőre nem próbáltam ki a Wotlk-t, így nyilatkozni sem tudok róla. Ha majd egy kicsit lenyugodna... (2008.11.28. 16:48) A bánya vár...
  • Colmath: Ahoy! A címkék és egyéb részek alványszürke kiírása az egyelőre bug volt, jelenleg is dolgozom a k... (2008.10.27. 15:27) World of Colmath 1.0!
  • Mr. Tzirmi: Akinek ez tetszett, azért bedobnám a Fahrenheit-et, amit majdnem ugyanez a bagázs készített, csak ... (2008.10.12. 20:22) Mass Effect: beszippant a végtelen
  • Mr. Tzirmi: Bocsi, de az stunstick, egyébként kábítóbot a hivatalos magyar megnevezés, de... Jobb a stunstick. (2008.10.12. 20:17) Interjú a Combine-al
  • Steste: Én is csináltam egy ilyen oldat! wárom a látogatókat és gyüjtőket egyaránt! (2008.09.09. 15:53) Turborágó

Linkblog

Role-Playing experience @ LotRO

2008.06.12. 17:04 :: Colmath

Régóta gondolkodtam már azon, hogy ki kéne próbálnom egy role-playing szervert (rövidítve RP), hiszen ezek a szerverek egy teljesen más játékélményt nyújtanak, mint a normal szerverek. A Lord of the Rings Online pedig nagyon jó adottságokkal rendelkezik a role-playinghez, sok funkció segíti elő a társasági életet.

Eddig azonban idő és szilárd elhatározás hiányában nem váltottam tettekre eme gondolataimat, egészen addig, amíg egy nap a hivatalos forum lapozgatása közben rá nem akadtam a Laurelin EU-RP szerver közösségi zónájára. Rövidesen eluralkodott rajtam a szerepjátszási láz, és hamar elindítottam büszke dwarf championomat (természetesen Colmath) néven ama bizonyos szerveren.

Letudva a kötelező instancelt kezdeteket kikerültem a nagyvilágba, mely bár teljesen ismerős volt, mégis úgy éreztem egy kicsit, mintha egy másik világba csöppentem volna. Persze egyből Thorin’s Hall híres kocsmájába vettem az irányt (hova máshova :P), ahol hamar beszédbe elegyedtem egy másik karakterrel, és röpke 10 percben fantasztikusat beszélgettünk emoteokkal teletűzdelve. És azt hiszem ez az, ami az RP-szerverek igazi csodája: az ember itt sokkal mélyebben beleélheti magát a játék világába, úton útfélen beszélgetőtársakra talál. Nincs rohanás, az ember néha csak beül a kocsmába és társalog, vagy ha kedve tartja akkor elmegy megcsinálni 1-2 questet.

Emberközelibb, színesebb világával azt hiszem engem teljesen magával ragadott az RP-szerver, pedig alig pár napja játszom rajta. Persze emellett nem hanyagolom el a Snowbourn szerveren lakó Colmathot sem (róla majd később), de azt hiszem nyugodt szívvel ajánlhatom a Laurelin szervert mindenkinek, aki belefáradt a grindolásba, instázásba, miegymásba, és egy kis kikapcsolódásra vágyik.

Szólj hozzá!

Címkék: lotro role playing colmath dwarf

A bejegyzés trackback címe:

https://colmath.blog.hu/api/trackback/id/tr34516864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása