Ennyien böngésznek most

Innen böngésznek most

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Colmath: Egyelőre nem próbáltam ki a Wotlk-t, így nyilatkozni sem tudok róla. Ha majd egy kicsit lenyugodna... (2008.11.28. 16:48) A bánya vár...
  • Colmath: Ahoy! A címkék és egyéb részek alványszürke kiírása az egyelőre bug volt, jelenleg is dolgozom a k... (2008.10.27. 15:27) World of Colmath 1.0!
  • Mr. Tzirmi: Akinek ez tetszett, azért bedobnám a Fahrenheit-et, amit majdnem ugyanez a bagázs készített, csak ... (2008.10.12. 20:22) Mass Effect: beszippant a végtelen
  • Mr. Tzirmi: Bocsi, de az stunstick, egyébként kábítóbot a hivatalos magyar megnevezés, de... Jobb a stunstick. (2008.10.12. 20:17) Interjú a Combine-al
  • Steste: Én is csináltam egy ilyen oldat! wárom a látogatókat és gyüjtőket egyaránt! (2008.09.09. 15:53) Turborágó

Linkblog

Long time, no see, eh?

2011.11.15. 16:10 :: Colmath

Üdv újra itt! Igazán régen blogoltam már, az utolsó post ha jól nézem 2010 márciusában volt, ami akárhogyan nézzük is, nem kis idő. Hogy miért is hagytam abba? Belemagyarázhatnám, hogy alkotói válságba kerültem, vagy nem volt időm, vagy akármi mást. A válasz ennél sokkal prózaibb: egész egyszerűen elment a kedvem tőle, beleuntam, és igazából ötletem sem nagyon volt, hogy merre is akarom tovább vinni az egész blogot.

Nos, jelentem, ennek most vége, ugyanis újra itt vagyok, méghozzá rengeteg új és (legalább számomra) izgalmas ötlettel. Eltérve a korábbi „hagyománytól” innentől a blogot mindenféle random érdekesség helyett terveim szerint nagyrészt a videojátékoknak fogom szentelni, vagy legalábbis az én játékélményeimnek, amik nagyrészt kimerülnek jelen pillanatban a Battlefield 3, Elder Scrolls V: Skyrim és Minecraft trióban, illetve amint megjelenik a Star Wars: The Old Republicban (büszke előrendelő jelen!). Ezek mellé persze szinte biztos, hogy csatlakozni fognak még egyéb játékok is, ez majd menet közben kiderül.

Mikor utoljára blogoltam még bőszen a Lord of the Rings Online töltötte (figyelem! múltidő!) ki játékidőm többségét – mindez meglátszik a blog kinézetén is, ami (mivel azóta a LotRO-t otthagytam), egészen biztos hogy változni fog… hogy mikor, azt egyelőre nem tudom megmondani, valamikor amikor az időm engedi. Azt sem tudom még, hogy mi lesz pontosan az új theme, de az idővel majd kiderül: addig is marad ez a kinézet.

Nem is húznám most tovább a szót, hiszen ennek a postnak a lényege még csak az újbóli beköszönés. A részletek majd úgyis menet közben kialakulnak…

Szólj hozzá!

Címkék: visszatérés

A bejegyzés trackback címe:

https://colmath.blog.hu/api/trackback/id/tr153385103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása